فایل (word) مقایسه آمار متوفیان و مصدومین بین سالهای 93-89 و بررسی علل و عوامل آن و نقش عابر پیاده در ساماندهی حمل و نقل شهری

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

بخشی از متن فایل (word) مقایسه آمار متوفیان و مصدومین بین سالهای 93-89 و بررسی علل و عوامل آن و نقش عابر پیاده در ساماندهی حمل و نقل شهری :


سال انتشار : 1395

نام کنفرانس یا همایش : سومین کنفرانس بین المللی پژوهش در مهندسی, علوم و تکنولوژی

تعداد صفحات :22

چکیده مقاله:

ساخت گذرهای عرضی مانند: روگذر, زیرگذر, هم سطح, در مناطق شهری و برون شهری عامل مهمی جهت تأمین امنیت عابرین می باشد, تشخیص محلی برای پیاده رو بستگی به تعداد عابرین, سرعت حرکت عابرین, وسایل نقلیه, تعداد تصادفات و افزایش سرعت حرکت عابرین دارد.در طراحی گذرهای عرضی نیز, عرض سواره رو, حجم وسایل نقلیه, تعداد تصادفات, تصادفات منجر به فوت و زمان توقف وسایل نقلیه در اثر عبور عرضی عابرین و کندی عبور و مرور و مقدار کاهش سرعت وسایل نقلیه در اثر تجاوز عابرین به سواره رو دارد. سپس در انتخاب محل گذر مطالعات مربوط به ویژگیهای محلی, رفتارهای عمومی ساکنین محل و محل اجرا گذر عرضی از جهت شهرسازی انجام تا ضمن جذب عبور عابرین باعث ایجاد تسهیلات جدید ماند ایستگاههای حمل و نقل, پارکینگ شود. که علاوه بر افزایش ایمنی و سرعت حرکت عابرین , سرعت و حجم عبور وسایل نقلیه را به همراه داشته باشد. علاوه بر نقش عابر پیاده هدف از این مطالعه بررسی آمار مصدومین و متوفیان ناشی از تصادفات رانندگی در کشور جمهوری اسلامی ایران و مقایسه شهرهای مختلف با هم و همچنین بررسی رنکینگ جهانی است.

لینک کمکی